Duplikaty dokumentów
Zasady wydawania duplikatów świadectw i legitymacji szkolnych
W przypadku utraty lub zniszczenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły lub legitymacji szkolnej absolwent albo uczeń może wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu świadectwa lub legitymacji szkolnej.
W celu uzyskania duplikatu należy:
1. Wypełnić wniosek o wydanie duplikatu.
2. Dokonać wpłaty :
– za duplikat świadectwa w wysokości 26 zł
– za duplikat legitymacji szkolnej 9 zł
3. Dołączyć do wniosku potwierdzenie dokonania wpłaty na konto szkoły.
Dane do przelewu :
Zespół Szkół nr 3 w Puławach
Bank Spółdzielczy w Końskowoli Centrala
45 8741 0004 0007 6920 2000 0080
w tytule wpisujemy opłata za duplikat świadectwa lub legitymacji, imie i nazwisko (w przypadku kobiet nazwisko panieńskie)
4. Złożyć wypełniony wniosek wraz z potwierdzeniem dokonanej wpłaty w kancelarii szkoły
Przypominamy, że duplikat świadectwa może zostać wydany wyłącznie w przypadku utraty lub zniszczenia oryginału dokumentu.
Duplikat wydawany jest w terminie 14 dni od daty wpłynięcia wniosku.